I like to movit, movit...

har precis sett nya madavadå?!
sjukt bra film .. skrattade högt till dom små/stora söta djuren..
jag älskar fan den dära lemuren med kronan!.. =D
ett måste att se mina vänner..

i fredags så spellade erik o co. på pipeline..
as bra..!!! har inte sett dom så förut man hör så mycket om nya låtar här o där men man får aldrig se något riktigt resultat..
men nu ..
fy fan vad bra dom va, ni måste verkligen se dom nästa gång dom spelar..
jag är så sjukt glada för dom skull..
era talangfulla  jävlar!! =P

i dag har jag bara jobbat..
känner mig sjukt tråkig nu när man har slut på pengar både på mobilio o i plånkan..
inge kul att måsta ringa en signal när man vill nått.. känns som 14 igen =P

i går kom det in en kund på jobbet o frågade om vi hade nå vattentäta skor..
jag trode jag skulle somna när han öppnade sin mun..
kändes som det tog 10 minuter för han att ens säga ett ord..
o bara för att han pratade så lååångsamt så blev det att jag pratade jätte snabbt bara för att ta igen den tiden han hade tagit.. haha! en egen man, men det är tur det finns såna oxå..

ja sen har det väl inte hänt så mycket mera.. jobb jobb!

jo o carro jag skall lägga upp en bild på töjen så snart jag har tagit nån bra ;P
händer inte så offta, så svårt att ta på sig själv..
hoppas allt är bra med dig o familjen..

på torsdag skall jag till bror patrik o vara där med gudbarnen mina.. (4).
skall bli kul att vara där HELA  dagen..
 man träffar dom ju så sällan..

på söndag fyller angelica år.. snart är vi lika gammal..
skall dit på  nån av helgens dagar men vet inte vilken än..
inte kan man ringa heller o kolla.. SUCK!
måste fan ta o kolla upp nått nytt snart innan jag blir tokig helldre leva bra än att bo bra.. eller?!

åh en sak till se inte butsched (slacktad) huur sämsta som helst.. vi trodde den skulle vara bra, lite som saw men inte..
det va nån tjuv som stal ett kors från nån crazy familj o hamnade i nån vindsvåning på ett företag med massa gisslan. där blev dom mördade en efter en..
men så klart så överlevde tjuven o en brud ( hon i dexter) såklart! bajs dålig!

i går efter jobbet gick jag o erik på stan en snabbis som det alltid blir med han!
vi köpte en radiostyrd bil till katterna o en laserpenna.. båda blev poppis..
dom sparang som dårar runt i lägenheten .. troja blev så anfådd så hon flåsade som en hund..
måste jobba upp lite kondis med hene tror jag..

hmm ja det va väl allt..

hej då..



Kommentarer
Postat av: mila

det varhelt ok för att jag gillar inte alls denna musik :P sorry.. men haha måste dom stå med huvena sådär?! haha fult :P förlåt igen...

2008-11-19 @ 13:06:59
URL: http://miladaniela.blogg.se/
Postat av: jossee

emmavi måste ses nåt! man hör ju inge livstecken från dig :P

2008-11-19 @ 21:33:39
URL: http://jossee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0