D boll

ser på dragonball GT.
dom har hamnat i en sten i rymden..
där möter dom ett par hårdingar som får dom att dansa..
för att sedan kunna spöa dom.. grymma monster..

har sutte i soffan hela dagen i dag..
jähävligt tärt.. alldeles knäpp i huvet..
kl är snart 6 o jag har inte gjort ett piss..

tog nyss på mig läppsyl som erik köpte på apoteket..
smakade inge gott.

tänkte på en sak i dag ..
har sverige en maffia eller har vi bara mc snubbar som tror dom är de..
alla länder verkar ju ha värstings bossar som alla är rädda för..
ve är de i sverige.. regeringen !? töntigt iaf.
fast sverige är ju ett så snällt land så det kanske inte är nån som vågar..
man kanske skall bli en maffia boss..
kanske är de jag skall göra med livet.. äh!

såg även ett program på 4:an om bröstförstoringar..
va en skit smal tant på kanske 60 år som hade gjort en förstoring o när hon skulle byta ut dom va dom svarta..
crazy..
sen andra gången blev de så mycket vävnad runt inplantatet så hon fick jätte ont..
mycket som kan hända..
men det verkade inte direkt som de va den enda operationen som gått snett på henne..
ursäkta mig!

jo ingen som har ¨nån jätte billig 2:a el 3:a tom nånstans..
är så sugen på att flytta fast inte allt för lågnt bort..
skulle vara nice med lete mera space..

säg bara till.. =P

vad händer på nyår?
nån som skall vara hemma o ha fest?
blev ingen paris ingen fjällen.. bara jobb.
tråkigt nog men vad skall man göra..
åka bort o göra av med pengar oxå förlora pengar här hemma.. nej nej..
bler ju inte så mycket bättre av att ha världens sämsta lön o dyraste hyran..
suck!
men sammtidigt vill jag ju inte bara flytta ihop heller bara för jag måste .. utan för att jag vill..
då har jag heldre dålig ekonomi tills den dagen kommer..

a just det är ju DHW i dag oxå får vi inte glömma ..
får gå ner på stan o köpa nått gott/nyttigt tills i kväll..
har äte alldreles för mycker sött den senaste tiden..
magen börjar ju växa.. =)

japp japp..

ses nått


Kommentarer
Postat av: jossee

jag bir hemma på nyår.. fixa en fet fest ;) apsugen

2008-11-28 @ 08:44:51
URL: http://jossee.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kollla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-28 @ 09:37:54
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo det finns maffia.:) Det finns till och med i Sundsvall. Men det är tur att man inte rör sig i dom kretsarna, man är lyckligt ovetande om allt som händer.

2008-12-11 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0