...

har hänt både tragiska saker och lite gladare saker sen sist.. bästa garufesten på mycket, mycket länge.. vet inte vad jag gjorde, så kul hade jag ... och om de tragiska kan jag bara säga, illa.. mina tankar går till er alla.. har släppt en tår och fler kommer det att falla.. jag hoppas bara att allt blir bra.. och du vännen. fatta vad jag komma sakna dig när du åker. men jag är oxå glad eftersom jag vet att det är det här du vill. funderar till och med att skriva in ditt namn på min kropp så jag alltid kommer att ha dig nära.. nu är semestern slut och verkligheten kryper sakta tillbaka.. sjukt ont i ryggen har jag oxå måste köpa mig ett par riktiga skor .. man kanske skall ringa till bossen och tigga lite.. tomt i lägenheten är det... måste åka på ikea och handla in grejer nu när nästan allt är borta. tugnt! jag hoppas saker och ting blir bättre.. love you.. http://youtube.com/watch?v=mbA0RmHD7RY&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0