klappisar

mm nu har jag slage in lite julklappar till gudbarna..
är typ bara dom som är klara..
känns jävligt tärt att ha så många klappar kvar..
lär ju vara dö mycket folk på måndag o självklart är de då jag skall handla de sista..
snälla ni .. gör allt klart innan måndag så det slipper bli kö..
hatar att stå i kö.. finns såå mycket roligare saker att göra med tiden..
man har ju inte så länge på sig innan man dör.. =P

i måndags så va det en kund invandrare som tänkte reklamera ett par skor för att dom va för kall..
o sa till bossen " du sa att jag skulle få lämna igen dom om dom inte blev bra.."
jag förstår att det kan vara svårt att komma till ett nytt land med andra regler o språk..
men hon pratade ganska bra svenska o har gått till oss länge..
vem som helst bör veta att man inte kan reklamera ett par hela skor för att dom är för kall!
aaaaa...suck! det va ju inte att hon gav sig bara så där heller..
hon stod o bråkade i en kvart om inte längre..

man kanske inte skall skriva om sånt här i bloggen med det är ju ingen som läser den ändå..
måste få ur mig! ;P

ja det är väl min halva vecka..

åh jag prövade eriks töj i går..
fick nästan i hela.. =D
japp så nu blir det en 4 om nån dag.. jippiiii!!
en till jiippiii är att min vän milena har köpt sig en dator..
nu jäklar skall vi lana haha!!

va hos syster i söndags, kalle fylde år, hela 4 år..
han fick världens minsat radiostyrdabil av mig.. mycket cool..
efter ett tag satt vi i lekrummer o kolla på alla grjor..
o helt plötsligt hade viktor byggt ett pussel.. =O
helt sjukt! han är lite mer än 1 år..



nä nu skall jag äta..
hej då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0