jao..




i dag har jag varit på middag med jobbet..
enbart med jobbet.. ja oxå + 2 andra som ha jobbat där förut förståss..
det va väldigt mysigt..
årets första julbord..
tycker inte om de såå jäte mycket men man måste ju ta av allt.. =P
fick höra en mycket god nyhet av jenny ocå en av dom som ha jobbat på kanonen förut..
hon är ju nämligen med bulle i ugnen..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jag blir galen!!
nää det duger inte med att bara köpa hund kah vill ha ett litet glin NU!!
det bara strålade om henne..

förra helgen va jag ute med hela cupan.
det va sjukt kul..
alla blev goa o glada..
fredrik på unika bjöd alla på öl på slutet.. va bara jag o lotta som drack.. haha
sen lick jag o lotta en följare hem.. hhahaha..
stackars lotta hon måste ju bleve vettskrämd..

aja lyssna på tokstollen här inder nu..

hej svej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0