halo

I am the man of halo.. yes yes!!


just nu håller jag på att lyssna in mig på chris brown..
måste ju vara lite inne nu när man skall åka till stora astaden o se på grabben..
inte min smak av musik, at all men skall bli ricktigt roligt att se..
han lär ju bjuda på en brakande förestälning.. ;P
en favorit just nu är supermänsklig väldigt bra låt..
oxå den som låter lite gammal i början..
mja börjar digga lite nu .. =D
Milena komma bli så stålt över mig.. hihi..

i kväll kommer josse o skall se på idol finalen..
har inte följt idol alls så de komma bli lite knäppt, man vet ju inte om rätt vinner..
fast jag bryr mig inte ett skvatt..
josse hejar på kevin iaf. hon va tvärsäker på att han skulle vinna..
så man får väl se i kväll..
kanske skall slå vad så det blir lite sport de hela.. haha..

du får ha så bra på jobbet i helgen milena..
kom ihåg att låsa in sakerna..

o hoppas du får en helt underbar dag i mon angelica..
är så sur att jag inte kan vara där o busa med dig men jobb är pengar..
jag kommer upp nån helg sen så får vi supa skallarna av oss..


nä nu skall jag inte uppehålla din tid längre..

hej svaj korvmacka.

http://www.youtube.com/watch?v=zY8qQNqzShs


five, four, three ,zero, yea...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0