eriks jobb

japp nu sitter man på eriks jobb o väntar på att kl skall bli 6..
på mitt eget jobb har det varit mycket lugnt..
seg har jag varit oxå.. ett tröttöga!

josse skulle ju komma till mig i går o se på idol..
o det gjorde hon..
efter ett tag kom hon på att vi skulle gå ut..
"JAG MÅSTE HA SPRIT I KROPPEN"
oxå va det ju en såkallad bartömning på primero så jag hade inget val.. haha..
det va väl nån korona billigare på päronäckelcider o nån drink..
B.L.Ä.

hm måste bara berätta att jag sitter vid de skönaste tangentbordet någonsin..det är ett sånt dära jätte gammalt med sega tangenter du vet.. sjukt skönt att knappa på..
tänk att spela halo på de här.. weehii..
fast eriks gnissel tangetner funkar ju oxå.. ;P

nu kommer jag inte på nå mera att skriva..
jag som hade viljat knappa mera..
men men livet är inte alltid så lätt..


pusss..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0