sms..

i dag har jag skickat så otroligt många sms..
har ont i hela händerna..
men de va värt de =P

  mer har det inte hänt..
vaknade på fel sida och det märks tydligen.. sorry
måste äta nått snart innan jag lägger  mig ner och skriker..

är på sjukt disney humör..
skulle kunna sitta hela natten och bara njuta.
synd att jag inte har så många filmer..

till helgen blir det party hos josse..
skall bli riktigt roligt ,va länge sen..
sen på lördan är det ännu ett kalas hos bror
sen äta lite med Fredrik och Fanny + film heela natten..
kankse blir en liten målarstund oxå eller va säger du colourfriend?..
på söndan skall jag sova hela dagen..

puss puss Milena


http://www.youtube.com/watch?v=IeB0NVTVz8o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0