Räddaren i nöden..

ja nästan så iaf :)
köpte mig en kabel i dag så man kan använda datorn som dvd.
men som vanligt så funkar det inte.. allt man tar på faller sönder.. morr.
men det va tur du kom och fixade åt mig. blev så glad
slipper jag skämas på nästa fest jag har..
jag kommer in med skorna nån dag! :)

nyss rev troja ner CDn oxå så nu är den ännu mera paj..
va FAN!!!!!

såg dont mess with the zohan i går, sjukt bra!
elle  jag såg halva sen somnade jag och såg resten i dag ..
en film att rekomendera..
skrattade väldigt mycket åt vattenskotern.. haha!!
vem vill ha vatten i ansiktet!?

i dag kom bossen tillbax från semestern oxå..
va mycket kul att se henne, hon var saknad!
nu fattas bara resten.. :D

pratade om döda nyss i telefonen och kom och tänka på morbror john.
det va synd att jag inte han se dig en sista gång.
önskar att jag gick på begravningen.. nått jag komma ångra resten av livet..
men livet är ju full av ånger..

efter regn kommer sol..


http://www.youtube.com/watch?v=9pQo9OQlIB8&feature=related




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0