nu är det nära..

fan, komma bli tomt när milena åker (tår)..
fatta vad jag älskar dig..
jag hoppas verkligen att spåtanten har rätt och att du komma få det bra..
så fort jag bli ledig lite längre så kommer jag, även om du vill eller inte..

i går satt fredrik å jag och slog in lite hemisar.. (  2 tim)
FY fan vad bra det blev..
vi sa att vi skulle säga upp oss och börja med inslagning..
men det tyckte inte hans vän.. haha

det blev en slapp dag i går..
va meningen att vi skulle ha middag för milena
men hon ville stanna i söråker och det förstår jag..
fårbli lite lyx på måndag ist.
kan ju fanny vara med oxå =)

saker och ting är så förvirrande just nu..
känner att jag inte är den människan jag vill vara..
flyger bara runt i huvet på mig och gnager..

jaja bara att bita ihop..
på med masken så försvinner de mesta..

nu skall jag göra mig klar för lite grillparty hos syster..
hoppas det bli kul, det kan mamma behöva..

och du!
miss you baby!..

hej då alla du!


http://www.youtube.com/watch?v=2GuX-F08fwI&feature=related






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0