My darling har åkt..

nu har hon åkt..
kämpade med att hålla tårarna tillbaka..
komma sakna hon så otroligt..
milena är en underbar människa och är så otroligt glad över att vara hennes vän.
inte bara hennes vän utan bästa vän.

vi träffades när jag va 6-7 år och de första vi sa till varan va att hon inte fick leka med oss..
men milena sa att det fick hon visst och det va tur..

hon är en sån person som man aldrig kan vara utan..
en stark och modig människa som man får pepp och energi ifrån..

kommar sakna att låna ut strumpor till dig och äta våran "kina vagn".
komma sakna dina galna komentarer och bus.
komma sakna att titta in i dina bruna ögon när du pratar..

är sjukt nära på att säga upp mig och springa efter..
man skulle ha vare en superman eller nått hade man kunna flygit ner nån timme varje dag och setts..
men då vill jag inte ha en sån där tajt dress.. blir nog inte så fint med min tjockis mage

Du får ha en så jätte fantastiskt trevlig underbart rolig resa så träffas vi om nån månad..
jag älskar dig! inget kan ändra på de..





http://www.youtube.com/watch?v=v7RLcq4Kn3Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0