kan inte sova..

faan..
det går inte att somna..
har sett på 2 filmer i hopp om att jag skall slockna..
filmera va väl för bra helt enkelt..
monstren ligger här på mig och sussar så gott..
jag få ladda en riktigt dålig film som jag kan sätta på när såna här stunder kommer..
funderar på att göra en varm macka och lite te kanske man blir lite sömning..

kollade på hellraiser 1 i dag .. klarade mig ganska bra..
lite kudde behövde jag men inte så mycker..
blir kanske värre på 2an..
saw är klar oxå.. men får vänta på att fredrik kommer hem =)..
du får väl se om jag har byggt tunneln tills nästa gång du kommer..
tack för maten!!

nu är kl 05:34. och jag är pigg som en lärka.. vad gör man!?

i dag har jag sett..
hell ride
hellraiser

she´s the man
spindel killen 3

nu är det dags för macka..

puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0