japp japp..

nu sitter man här i soffan en yttligare gång bakis..
men så farligt är det inte.. förtjänar värre.
ända som är tärt är att jag håller på att hungra ihjäl och inte har nått att äta..

gårdagen va mycket rolig..
fanny hade bakat en tårta till fredrik gullfanny
den va jätte fin =D

sen blev det till att supa och det gjorde vi..
 det va bara jag fanny och fredrik som drack liite tråkigt men men..
va meningen att vi skulle gå ner på kroga men tiden bara flög förbi.

önskar jag kunde komma ihåg nån komentar men det dycker väl upp nått under dagen..
kvällen slutade med att alla låg i fannys stora säng och bara skrattade..
sjukt kul!

dagen började med att jag va hos josse på kalas.. (22 år 22 augusti)
blev en hel del gosaker i går..
får ta en jätte springtur med angel i dag ..

det här går inte.. måste ta och börja träna känner mig inte alls i form..
önskar det fanns ett piller man kunde äta så tappa man ett par kilon..
kom på de nån!!

va kul att läsa att du har haft det bra Milena..
sjuka gator..
önskar jag va där och kunde se allt med dig..
o det är jag snart..

puss puss.......





  


http://www.youtube.com/watch?v=QEY6_jcrzI8&feature=related



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0