huva..

detta regn gör mig galen..
måste hitta nått som kan få mig på bättre tankar..
nån hobby skulle inte sitta fel.
man kanske skall lära sig att simma ordentligt.. gör det ju inget om stormen kommer =P

i går bröt jag mitt lovord till mig själv att inte äta chips jävla skit
blir lätt så när man inte är hemma..
undra vad katterna har hittat på för bus då..
skall alltid vara nått när man stiger in..
men ändå betyder dom små monstren allt.

konstigt att man kan älska och hata nått så fruktansvärt..

man tänker en del när man kommer hem till söråker..
på livet och relationen lixom..
när jag ser mamma och pappa ser man inte så mycket kärlek  mest bara bekvämlighet..
den biten i deras äktenskap hoppas jag att jag aldrig skall få uppleva..
men ändå håller dom ihop efter alla dessa år.. romantiskt.
det är nog en hel del kärlek gömd i deras förhållande..
när dom får varandra att skratta gör det ont i mig av lycka.. dom borde skratta mer

mamma hade gjort så fint i går när jag kom hem..
städat hela dagen.. lillmamma.
det va så skönt att se lite förändringar i huset
och maten va huur god som helst Tack för matlådan!

såg på X-men i går oxå..
pappa ville absolut se den ...
men före skulle mamma se povel ramel.. han är så grym.. fattar inte vart han får allt ifrån..
köp inte en zebra .. hahaha..

nä nu måste jag ta och göra mig klar för att sitta på en buss in till stan i 1 tim och 10 min ..
fy fan !
smällar man får ta om man skall komma hem och njuta..

hej svej.

och du milena jag drömde om dig i natt..
att du vann 20.000 kr. haha du blev så glad att du köpte allt på en addidas tröja..

puss

http://www.youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg&feature=user

http://www.youtube.com/results?search_query=povel+ramel+&search_type=&aq=f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0