hemma..

gud har inte vare i söråker på huur länge som helst..
det är så fint här man bara njuter när man går från bussen..

har varit en sådär dag på jobbet..
blev så arg när vi fick varor.. dom hade packat buren för högt och korta jag når ju inte att plocka ner heller.
men sen när jag äntligen fick hjälp med de så skulle jag dra in den i hissen
men då är ju buren för hög så det gick inte... B:L:Ä:..
sjukt jobbigt..
sen när jag äntligen fått upp skiten går inte dörren till lagret att låsa..
jag stog och skrek tills det gick..
det ända sköna var att jag slutade 3.

helgens bus har varit sjukt kul..
i lördags va jag hos Milena och söp mig dyng.
fast jag skulle ta det lugnt eftersom jag jobbade på söndan..
det va sjukt roliga människor som va där ..
och att man fick sällskap i sängen va ju inte heller fel ..
eller vad säger du fanny. ;P
måste be om ursäkt för katterna bara.. dom är ju som dom är..

på söndagen efter jobbet kollade jag på terminator 1.
fick veta att den är 24 år gammal och det synns..
men är nog mycket därför jag tycker så mycket om den..
Arnold är ju grym!!

i måndags gjorde jag inget ..
jobbade till 7 och sen kollade jag på sommar med Ernst
har inge internet så det blev tv..
sen såg jag Juno.. sjukt bra film..
jag grinar lika mycket varje gång.. har sett den 5 gånger på 3 dagar..

längtar tills i mon när angel kommer oxå det skall bli kul..

nä nu skall jag gå och hjälpa pappa med maten..
mmm pappas mat. =P

hej då

http://www.youtube.com/watch?v=v7RLcq4Kn3Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0