hello you..

i dag har jag varit på ams med josse..
hon skulle fixa några papper till sin utbildning som hon skall söka..
va trevligt att få se henne =)
jag hoppas verkligen du kommer in josse..

i morse när jag vaknade va Troja på mig som bara den ..
goskatta..
dom kan vara jävliga ibland men dom har sina stunder och dom är ljuvliga..

efter ams gick angel och jag på stan..
hon skulle greja med lite hemlisar sen va det inte så mycket mer att se..

en låång tur på bussen till jobbet ..
och när man kommer dit så funkar fortfarande inte kassan..
den pajade i går så det va bara att börja skriva kvitton och huvudräkning..
inte min starka sida men det gick bra ..
tog ledigt på lördag så nu har man två hela dagar bara till slapp..
skönt nu när angel är här och hälsr på..

när jag kom hem satt martina och angel i soffan så jag tog mig lite tid att prata i telefon..
sen blev det prommis till haga och en sväng till hamnen..
gud vad sundsvall är vackert på kvällen..
fast jag höll på att kliva på en daggmask (inte lika vackert)
blev tvungen att knäppa ett litet kort me den va för läskig för att visas här..

i mon blir det tårta hos jossse sen blir det vin hos fanny (hos dig. )
ve inte om vi skall ut får se vad som händer..

jag hoppas du har det bra Milena och jag tänker på dig !!
du missar bara regnet här hemma =)

puss puss..


http://www.youtube.com/watch?v=zZ8jCZQUWGw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0