grill..

nu har man precis komme hem från grill hos syster yster ..
va kul att se alla..
man har blivit så utanför allt..
visst är man fortfarande de men är väl så när man är yngre..
bli så avensjuk när jag ser dom som är så nära sina syskon ..
önskar vi hade de så..

blir så lessen när jag se mormor oxå hon hade jätte ont i ryggen..
hon får inte bli gammal.. finns så mycket mer att säga till hon kvar...

blev kubb..
mitt lag förlorade 3 gånger och vann 1.
känns tugnt.
är en mycket dålig förlorare..

sen blev det mat, älgkötts kebabb.. mycket god pappa!
men jag va redan mätt eftersom jag gick o norpade kakor hela tiden.. värre än barna.
nu har man ätit för hela månaden..

fick åka bil med kusin och hans tjej hem..
hon är säkert en jätte bra bilkörare men inte den här gången..haha.
va lite rädd men inte lika som andreas..håll i dig!

har varit en trevlig dag..
hoppas bara att dom nån gång märker att jag vuxit upp..

ÄLSKAR ER!..


http://www.youtube.com/watch?v=b-5gU1_Rp6c&feature=user

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0