fest hos josse..

i går blev det en fest med väldigt mycket folk..
kände bara några få .. men det va kul..
smet bort till fanny en sväng o dom verkade ha jätte mysigt där i soffan..

det blev mycket prat om tattos på festen .. o jag är mer sugen än någonsin..
har hittat världens snyggaste.. just nu iaf.

dom spelade lite rock band..
det såg grymt kul ut..
micke verkade inte vara nån nybörjare direkt.. testade inte själv tyvärr..

sen när det va krogdags så fick jag åka coola bilen hem.. =P
vart tvungen att fixa en grej innan..
men så klart så fassnade man hemma så det blev ingen kroga..
men det va trevligt ändå..
blev tydligen ingen utgång för josse heller..

i dag blir det till att rensa kyckling och se på en jäkla massa filmer..
laddat hellraiser alla 8 + saw 4 oxå va det nån mera..
blir mycket film..

i går på jobbet va det så sjukt..
alla gick runt och sa att jag såg så himla glad ut..
till och med kunderna påpekade de..
vette fan vad jag tänkte på.. =)

om jag har köpt nått nytt..
köpte en ny mascara i tors. på stan
och en ny kappjacka.
vill ha ett par nya stövlar men dom får nog vänta..
skall beställa tid för tatto. jiiipi

http://www.youtube.com/watch?v=IHAXpg1DnUE






      

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0