amigo..

en trött dag har det varit i dag ..
en tärd dag..
en ensam och lustig dag..

man tänker på väldigt mycket när man är trött..
som den gången det va en reklam på tv:n och både du och jag visslade sammtidigt..
vi bara kollade på varann och skrattade..
har fnissat åt de hela dagen..

såg att du skrivit på msn till mig .. =)
fy fan vad kul du verkar ha ..
du får spara nån snygging till mig tills jag kommer ner  ..hihi.
du får logga in så jag får höra allt..

saknar dig så otroligt..



nu skall jag måla naglarna köpte ett jätte fint rosa som glänser..
har gjort av med alldeles för mycket pengar i dag .. ( faan!! )
oxå skulle jag gå och köpa snus på pressbyrån och vad säger jag !?
en catch rosa fast jag menade moca rosa.. jäkla skit..jaa det smakar skit!
B.L.Ä eller hur millis?..

skulle köpa mig ett schampoo i dag oxå max 200..
kommer därifrån med både schampoo och balsam för 500..
lättlurad..

äh. time för målning

puss.. du puss..

http://www.youtube.com/watch?v=IilVx_gr69c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0